Deelnemers kunnen zich aanmelden

Aanmelding gestart voor eerste Tulip Trade Event 2016

Bedrijven die zijn geïnteresseerd in deelname aan het eerste Tulip Trade Event in 2016, kunnen zich aanmelden bij de organisatie. De eerste editie van het nieuwe initiatief staat geprogrammeerd voor 2016. Van 30 maart tot en met 1 april zetten exporteurs en tulpenveredelaars gelijktijdig hun deuren open voor met name buitenlands publiek.

Het plan voor een gezamenlijk promotie-evenement voor de vakhandel kan al rekenen op veel belangstelling in de sector. Bedrijven die zich achter het plan hebben geschaard zijn onder meer P. Aker, Amsonia, Borst Bloembollen, Haakman Flowerbulbs, Nord Lommerse, P. Nelis, VWS Flowerbulbs en Royal van Zanten. De organisatie – bestaande uit vertegenwoordigers van de tulpen-exporterende bedrijven – rekent erop om in 2016 met een mooi aantal deelnemers van start te kunnen gaan. Aan het aantal deelnemende bedrijven is door de organisatie een maximum gesteld.

Showruimte van 100 vierkante meter
Deelnemende bedrijven moeten beschikken over een ruimte die als representatieve showroom dienst kan doen. Deze ruimte is minimaal 100 vierkante meter groot. Het gaat niet alleen om het actuele assortiment, maar ook om talentvolle, voor verkoop beschikbare noviteiten. Wanneer het niet mogelijk is om in eigen huis tulpen in bloei te krijgen is hiervoor ruimte beschikbaar bij Proeftuin Zwaagdijk of het testcentrum bij de Hobaho. Er mogen ook andere bolgewassen worden gepresenteerd, zolang het aandeel tulpen maar minimaal 80% bedraagt. Wie wil aanhaken bij het eerste Tulip Trade Event kan contact opnemen via het contactformulier op deze website of een e-mail sturen naar info@tuliptradeevent.nl.

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor de nieuwsbrief